توپ سوتی پولیشی

240.000 تومان

شناسه محصول: 995005114 دسته: برچسب: ,

توضیحات

【پرش فوق العاده بالا】: بهتر از توپ‌های تنیس استاندارد، توپ فوتبال سگ از لاستیک بادوام ساخته شده است که به لطف طراحی سبک وزن، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و فوق‌العاده در خشکی یا روی آب ایجاد می‌کند.
【سخت و بادوام】: این اسباب‌بازی ناهموار سگ‌دار دارای سطح بافتی و یک هسته لاستیکی ضخیم است که می‌تواند در برابر بازی‌های خشن مقاومت کند و در عین حال روی دهان سگ نرم است. به عنوان یک اسباب بازی جویدنی خالص در نظر گرفته نشده است، همیشه هنگام بازی با این اسباب بازی بر سگ خود نظارت داشته باشید.
【اسباب بازی طراحی شده برای بازی در فضای داخلی】: مکملی عالی برای روزهای بارانی، کفپوش های چوبی سخت، یا بازی های آخر شب. یک جایگزین عالی برای توپ های سگ. این اسباب بازی توله سگ فوتبال می تواند ساعت ها سگ را سرگرم کند، سرگرمی بی پایان برای حیوان خانگی، سرگرمی برای بازی و گاز گرفتن فراهم کند.
واکشی را انجام دهید】: اسباب بازی های تعاملی سگ با در نظر گرفتن شما و سگتان طراحی شده اند تا پیوند انسان و حیوان را تقویت کنند و به سگ ها کمک کنند تا فعال بمانند. اسباب بازی های سگ داخلی و خارجی ما شامل توپ برای سگ، اسباب بازی توله سگ، توپ تنیس سگ، بروشور و غیره است.
【اسباب بازی های داخلی و خارجی سگ】: توپ فوتبال اسباب بازی های تعاملی سگ بسیار قابل مشاهده است و یک گزینه عالی برای سرگرمی در داخل و خارج از خانه است. حیوانات خانگی را خوشحال کنید و احساسات شاد را تقویت کنید، برای بازی سگ در فضای باز مناسب است، همچنین برای بازی در داخل خانه مناسب است. یک راه عالی برای تناسب اندام سگ شما جلب توجه سگ و

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “توپ سوتی پولیشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *