قرص مکمل سگ و گربه برای مشکلات کلیوی VETEXPERT RenalVet

3.150.000 تومان

توضیحات

کپسول VETEXPERT RenalVet 60

فرمول حمایتی، برای سگ ها و گربه ها با علائم نارسایی مزمن کلیه توصیه می شود. RenalVet تنها شلاتور فسفر حاوی ویتامین D فعال در جهان است. مصرف آن با یک وعده غذایی به کاهش جذب فسفر در حیوانات مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی کمک می کند که ممکن است باعث کاهش سرعت بدتر شدن بیماری شود. کیلاتورهای فسفر توسط انجمن بین المللی نفرولوژی (IRIS) برای حیواناتی که در مراحل اولیه نارسایی اندام شروع می شوند توصیه می شود.

ترکیب

روغن سویا
کربنات کلسیم
کیتوزان
لسیتین سویا
تجزیه و تحلیل ترکیب

پروتئین خام – 6.65٪
چربی خام – 57.95٪
فیبر خام – 0.63٪
خاکستر خام – 20.59٪
میزان رطوبت – 0.85٪
مواد افزودنی

ویتامین D3
دوز

گربه و سگ تا 10 کیلوگرم وزن بدن. – 1 کپسول.
سگ های بیش از 10 کیلوگرم وزن بدن. – یک کپسول به ازای هر 10 کیلوگرم وزن بدن

سازنده سن یا اندازه حیوان را محدود نمی کند.

اطلاعات تکمیلی

کربنات کلسیم یکی از پرکاربردترین بایندرهای فسفات کلسیم است. در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، فسفر یکی از عوامل اصلی تشدید نارسایی مزمن کلیه است. بنابراین یکی از اهداف درمان این بیماری کاهش تامین فسفر در رژیم غذایی از طریق تجویز غذاهای کم فسفر یا مواد اتصال دهنده فسفر در مجرای دستگاه گوارش است. کربنات کلسیم در دستگاه گوارش تجزیه می شود و یون کلسیم آزاد شده از آن به فسفات غذا متصل می شود و فسفات کلسیم نامحلول و غیر قابل جذب را تشکیل می دهد. این باعث کاهش فسفر جذب شده از غذا می شود. مطالعات بر روی انسان و سگ نشان می دهد که کاهش فسفر رژیم غذایی یکی از عوامل موثر در افزایش بقای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی است.

کیتوزان یک پلیمر نیمه دی‌اسیله‌شده از آسیل گلوکزامین است که از استیل‌زدایی کیتین تشکیل می‌شود. هنگامی که در ترکیب با کربنات کلسیم به عنوان کمکی برای اتصال به کلسیم در دستگاه گوارش استفاده می شود، باعث کاهش غلظت فسفر سرم، کاهش سطح پاراتورمون و کاهش دفع فسفر از طریق ادرار می شود. استفاده از چنین مخلوطی را می توان به عنوان جایگزینی برای رژیم های دامپزشکی برای سگ ها و گربه های مبتلا به نارسایی کلیوی در نظر گرفت.

ویتامین D موجود در فرمول در درجه اول باید به عنوان مکملی برای کمبودهای احتمالی این ماده ناشی از نارسایی کلیوی در نظر گرفته شود. این به این دلیل است که کلیه ها مسئول تبدیل فرم غیرفعال ویتامین D به شکل فعال دی هیدروکسی کوله کلسیفرول هستند. در مورد نارسایی کلیه، توانایی سنتز فرم فعال ویتامین D نیز مختل می شود، بنابراین مکمل آن ممکن است از نظر بالینی توجیه شود.

توضیحات تکمیلی

وزن 200 گرم
برند

تاریخ انقضا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قرص مکمل سگ و گربه برای مشکلات کلیوی VETEXPERT RenalVet”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *