قرص مکمل بهبود اختلالات پوستی سگ وگربه VETEXPERT VetoSkin

3.150.000 تومان

توضیحات

کپسول VETEXPERT VetoSkin 90 – آماده سازی برای سگ ها و گربه های مبتلا به اختلالات پوستی
غذای مکمل VetoSkin حاوی مواد فعالی است که تاثیر مثبت آنها بر سلامتی از نظر علمی ثابت شده است. این محصول برای گربه ها و سگ هایی که با مشکلات پوستی مختلف دست و پنجه نرم می کنند ساخته شده است. اگر پوست حیوانات خانگی شما خشک، پوسته پوسته شده یا نگران ریزش موی بیش از حد هستید، کپسول ها به ویژه مفید هستند. ترکیب این دارو بر پایه ماهی است که منبع غنی از اسیدهای امگا 3 و امگا 6 غیراشباع چندگانه است. جبران کمبود آنها در بدن به بافت کمک می کند تا مقدار مناسبی از رطوبت را حفظ کند، خطر التهاب را به حداقل می رساند و خارش آزاردهنده را کاهش می دهد. افزودن روی باعث تسریع بهبود زخم و جلوگیری از ظهور جوش‌ها می‌شود. برای سلامت سگ یا گربه شما از مجموعه ای از ویتامین های گروه B نیز استفاده می شود که در فرآیندهای متابولیک اسیدهای چرب امگا ضروری هستند. تجویز منظم کپسول ها، پوستی ضخیم و براق و پوستی صاف و الاستیک و عاری از ضایعات را تضمین می کند.

نشانه ها
این آماده سازی برای سگ ها و گربه ها با اختلالات پوستی که با خشکی، کدر شدن، ریزش مو و پوسته پوسته شدن ظاهر می شود در نظر گرفته شده است.

بسته بندی : کپسول 90
ترکیب : ماهی، سایر آبزیان و محصولات آنها.

مواد افزودنی
روغن ماهی (به عنوان منبع اسیدهای چرب امگا 3)
روغن گل گاوزبان فشرده سرد (به عنوان منبع اسیدهای چرب امگا 6)
روی
ویتامین B1
ویتامین B2
ویتامین B6
ویتامین B12
بیوتین

دوز
1 کپسول تا 15 کیلوگرم، 2 کپسول بیش از 15 کیلوگرم وزن بدن در روز.
کپسول Twist Off را می توان به طور کامل در دهان تزریق کرد یا آن را تکه تکه کرد و سپس محتویات آن را با غذا مخلوط کرد یا مستقیماً در دهان تزریق کرد.

توصیه می شود از این دارو حداقل به مدت 2 ماه یا تا زمانی که اثر مطلوب حاصل شود استفاده شود.

مکانیسم عمل
مکانیسم اثر غذای مکمل VetoSkin بر اساس عملکرد ترکیبات فردی این آماده سازی است که در مقالات علمی شرح داده شده است:

اسیدهای چرب اشباع نشده از خانواده امگا 6 یکی از مهم ترین مواد مغذی هستند که در حفظ سلامت مناسب پوست و خز نقش دارند. اینها شامل اسیدهای لینولئیک و گاما-لینولنیک هستند (مقدار زیادی از آنها در روغن گل گاوزبان یافت می شود) که نقش مهمی در حفظ یکپارچگی سد آبی پوست دارند. این اسیدها بخشی از ساختارهای ویژه ای هستند که سلول های پوست را به هم متصل می کنند (به اصطلاح سرامیدها). اینها پلاک های بین سلولی لیپیدی ویژه ای هستند که از نفوذ آب بین سلول ها جلوگیری می کنند. به لطف این، پوست مقدار مناسب آب را حفظ می کند، انعطاف پذیر و الاستیک باقی می ماند، پوسته نمی شود و خشک نمی شود. اسیدهای چرب امگا 3 معمولاً در رژیم غذایی بالینی سگ های مبتلا به اختلالات پوستی استفاده می شود (بائر، 1994).
اسیدهای امگا 3 چند غیر اشباع در درجه اول دارای خواص ضد التهابی و ضد تورم هستند زیرا پیش سازهای ایکوزانوئیدها با خواص ضد التهابی هستند. افزایش مقدار این اسیدها در رژیم غذایی حیوانی که نیاز به درمان ضد التهابی دارد ممکن است منجر به کاهش دوز داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی تجویز شده یا حتی عدم نیاز به استفاده از آنها شود. در مورد اختلالات پوستی، اسیدهای چرب امگا 3 می توانند بروز التهاب را در نواحی آسیب دیده کاهش دهند که ممکن است تأثیر بسیار مفیدی در کاهش خارش داشته باشد (Bauer, 1994).
اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 به عنوان مکمل غذایی در بسیاری از مطالعات روی سگ ها استفاده شده است، جایی که نشان داده شده است که آنها وضعیت پوست را در سگ های مبتلا به درماتیت آتوپیک بهبود می بخشند (آبا و همکاران، 2005).
روی یک ریز عنصر است که نقش مهمی در روند تکثیر سلول های پوست دارد و در بهبود زخم های پوستی نقش دارد. کمبود روی در رژیم غذایی سگ ها منجر به اختلالات خاصی به نام درماتوز می شود. آنها تغییرات پوستی مشخصی ایجاد می کنند: پوسته ها، جوش ها و زخم ها. در مورد اختلالات روی، در سگ ها در اشکال مختلف و دوزهای مختلف (سولفات روی – 10 میلی گرم بر کیلوگرم؛ گلوکونات روی 10 میلی گرم بر کیلوگرم) استفاده می شود (هنسل، 2010).
ویتامین های B (B1، B2، B6، B12) نقش کلیدی در متابولیسم اسیدهای چرب غیراشباع ضروری از خانواده امگا 6 و امگا 3 دارند. مکمل این اسیدها ممکن است در مورد کمبود این ویتامین ها موثر نباشد، زیرا آنها کوآنزیم های بسیاری از آنزیم های دخیل در فرآیندهای متابولیک اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه هستند. بیوتین نیز یک ویتامین B است. هنگامی که به صورت خوراکی تجویز می شود، به غدد چربی می رسد و سپس روی سطح پوست دفع می شود. وجود آن در غدد سباسه تا حدی ترشح سبوم را محدود می کند و از شدت چربی پوست جلوگیری می کند که به ویژه در سگ های مبتلا به سبوره مفید است. (واتسون، 1998).
به همین دلیل، غذای مکمل VetoSkin حاوی مواد فعال با مکانیسم اثر علمی مستند است که استفاده از آنها ممکن است در سگ های مسن مفید باشد.

توضیحات تکمیلی

وزن 200 گرم
برند

تاریخ انقضا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قرص مکمل بهبود اختلالات پوستی سگ وگربه VETEXPERT VetoSkin”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *