غذا خشک گربه بالغ برند پروپلن وزن1/5کیلوگرم PURINA® PRO PLAN® CAT Adult 1+ Renal Plus, granule pro

2.730.000 تومان

شناسه محصول: 7613036505956 دسته: , , برچسب: ,

توضیحات

پشتیبانی از عملکرد صحیح کلیه ها*
خوراک علمی توسعه یافته است که می تواند پارامترهای اکسیداسیون را تنها در شش هفته تحت تاثیر قرار دهد و در نتیجه از عملکرد سالم کلیه حمایت کند**
محتوای بالای ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود
محتوای پروتئین بالا و مجموعه مواد معدنی متعادل به مفاصل سالم و تحرک خوب کمک می کند
ماده اصلی تکه های مرغ است
این ترکیب بر اساس دانش علمی فعلی است. فاقد هرگونه رنگ و طعم دهنده است
*این محصول برای گربه های سالم در نظر گرفته شده است. اگر گربه شما نیاز به مراقبت ویژه از کلیه دارد، با دامپزشک خود مشورت کنید

**تحقیقات داخلی پورینا، 2006، تأثیر مخلوط مواد مغذی بر پارامترهای سلامت کلیه، نمونه 40 گربه، مدت 3 ماه

PURINA® PRO PLAN® RENAL PLUS خوراکی است که توسط متخصصان تهیه شده است که می تواند تنها در شش هفته بر پارامترهای اکسیداسیون تأثیر بگذارد و در نتیجه از عملکرد صحیح کلیه ها پشتیبانی کند.** حاوی قطعات مرغ با کیفیت بالا، مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین ها مانند ویتامین است. E، C، بتاکاروتن یا اسیدهای چرب امگا 3 با زنجیره بلند که ایمنی را تقویت می کند. خوراک PURINA PRO PLAN® RENAL PLUS دارای نسبت بالایی از پروتئین و مجموعه متعادلی از مواد معدنی است که به سلامت مفاصل و تحرک خوب کمک می کند.

خوراک های موجود در محدوده STERILIZED را امتحان کنید و از یک زندگی سالم و شاد برای گربه خود حمایت کنید. اگر می‌خواهید تغییری در آن ایجاد کنید، گرانول‌های PURINA PRO PLAN® را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات مختلف حمایتی است (عملکردهای حیاتی، هضم ظریف، مراقبت از پوست، نور). کیسه ها و پتی های ما را برای گربه ها فراموش نکنید.

هنگامی که گربه شما هفت ساله شد، به خط Senior Sterilized بروید. خط محصولات PURINA PRO PLAN® از نظر تغذیه متعادل، گربه شما را تا آخر عمر در بهترین حالت نگه می دارد.

*غذا برای گربه های سالم در نظر گرفته شده است. اگر گربه شما نیاز به مراقبت ویژه از کلیه دارد، با دامپزشک خود مشورت کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 1500 گرم
برند

تاریخ انقضا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “غذا خشک گربه بالغ برند پروپلن وزن1/5کیلوگرم PURINA® PRO PLAN® CAT Adult 1+ Renal Plus, granule pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *