غذا خشک سگ یورینری پروپلن وزن 3کیلوگرم Purina Pro Plan Veterinary Diets Canine UR (Urinary)

5.572.000 تومان

توضیحات

PURINA PRO PLAN رژیم های دامپزشکی CANINE UR (Urinary) غذای خشک

رژیم های دامپزشکی PURINA PROPLAN Canine UR Urinary به طور منحصر به فردی برای کمک به کاهش و کاهش سنگ های استروویت فرموله شده است.

رژیم دامپزشکی Purina Pro Plan Canine Urinary یک غذای خشک کامل برای سگ است که به حل کردن سنگ‌های استروویت با خاصیت اسیدی کردن ادرار کمک می‌کند. این کیبل رژیمی حاوی مقدار محدودی پروتئین با کیفیت بالا و منیزیم کمی است.

Purina Pro Plan Veterinary Diets Canine UR Urinary برای تقویت ادرار در محدوده pH برای کمک به حل کردن سنگ های ادراری فرموله شده است. همچنین می تواند خطر اصلاح سنگ ها را کاهش دهد. هنگامی که سنگ مثانه تشکیل می شود، مثانه را تحریک می کند که باعث درد و خونریزی می شود. اگر سگ شما از سنگ‌های ادراری رنج می‌برد ، باید آن‌ها را از طریق جراحی یا از طریق حل کردن آن‌ها با رژیم غذایی خاص خارج کنید.

Pro Plan Canine UR Urinary به سگ شما کمک می کند تا ادرار اسیدی تولید کند که می تواند سنگ را حل کند . غذای خشک خوشمزه سگ دارای محتوای منیزیم کم است و فقط حاوی سطوح محدودی از پروتئین با کیفیت بالا است. این به جلوگیری از رشد عفونت های باکتریایی کمک می کند. اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان ها به سلامت دستگاه ادراری کمک می کنند.

رژیم غذایی دامپزشکی Purina Pro Plan ادرار سگ :

با اسیدی کننده های ادرار و محتوای کم منیزیم
ادرار اسیدی را تقویت می کند تا به کاهش تشکیل سنگ بدتر کمک کند و باعث انحلال شود
پروتئین متوسط ​​برای کمک به به حداقل رساندن دسترسی به غذا برای باکتری ها
بسیار قابل هضم ، سگ شما را تشویق می کند در صورت نیاز غذا بخورد. از دست دادن اشتها

غذای سگ که باعث اسیدی شدن ادرار می شود ممکن است به کاهش تشکیل کریستال های استروویت و سنگ کمک کند . از آنجایی که همه بیماری های دستگاه ادراری تحتانی با کریستال های استروویت مرتبط نیستند، مهم است که قبل از اینکه سگ خود را با این غذای حیوان خانگی تغذیه کنید، تشخیص داده شود که حیوان خانگی شما از کریستال های استروویت رنج می برد.

توضیحات تکمیلی

وزن 3000 گرم
برند

تاریخ انقضا

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “غذا خشک سگ یورینری پروپلن وزن 3کیلوگرم Purina Pro Plan Veterinary Diets Canine UR (Urinary)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *