جوسرا | josera

معرفی برند جوسرا

واژه جوسرا به معنی اشتیاق است و ریشه آلمانی دارد

زمان تأسیس شرکت جوسرا در سال 1941 بوده یعنی 80 سال است که در تغذیه حیوانات و صنایع غذایی موفق بوده است. به عنوان یک تجارت خانوادگی متوسط، مدیریت شرکت در حال حاضر در نسل سوم قرار دارد. JOSERA به طور مداوم در حال توسعه و عملکرد پایدار در زمینه های نوآوری، مسئولیت و امنیت سهام است! تاریخچه JOSERA با دو رویاپرداز آغاز می شود: جوزف و پائولین ارباخر، که JOSERA را در زمان جنگ جهانی دوم با تولید آهک علوفه تأسیس کردند. امروزه این مجموعه شامل تلقیح‌های سیلو، جایگزین‌های شیر، خوراک‌های معدنی و محصولات ویژه، غذای حیوانات خانگی و همچنین تغذیه انسان است.

1988 – شروع خط تولید غذای حیوانات خانگی JOSERA

در سال 1988، JOSERA وارد بازار غذای حیوانات خانگی شد تا قبل از این فقط در صنعت کشاورزی و تغذیه دام های بزرگ مانند گاو فعالیت میکرد . دانش و چندین دهه تجربه کشاورزی در خط تولید جدید غذای حیوانات خانگی گنجانده شده است. از آن زمان، خط غذای حیوانات خانگی JOSERA به طور مداوم گسترش یافته و بهبود یافته است، و غذای حیوانات خانگی JOSERA را به یکی از برندهای پیشرو غذای حیوانات خانگی در اروپا تبدیل کرده است.

شرکت سازنده نام تجاری Josilac JOSERA است. JOSERA یک شرکت آلمانی است که در نزدیکی فرانکفورت آم ماین مستقر است و در صنعت کشاورزی تأسیس شده است. JOSERA به عنوان یک پیشگام و رهبر بازار در اروپا، همیشه استانداردهای بالایی را در کیفیت و نوآوری تعیین کرده است. این شرکت در سال 1941 توسط خانواده ارباخر تاسیس شد و بیش از 80 سال تجربه در زمینه تغذیه حیوانات دارد. امروزه کسب و کار خانوادگی در نسل سوم خود قرار دارد.

JOSERA بر شفافیت و کیفیت تمرکز دارد. آزمایشگاه تایید شده کیفیت محصولات ما را همیشه کنترل می کند. این استانداردها و نوآوری های کیفیت بالای آلمانی را تضمین می کند. وقتی صحبت از خوراک اولیه به میان می آید، ما حرفه ای هستیم.

 

2012 – آزمایشگاه مرجع اختصاصی

آزمایشگاه JOSERA از سال 2012 وجود داشته است. این آزمایشگاه هم مواد خام و هم کالاهای نهایی را با استفاده از فناوری پیشرفته و با دقت بالا بررسی می کند. تجهیزات تحلیلی نتایج اندازه گیری دقیقی را ارائه می دهند. حسابرسان مستقل و با سفارش ایالتی به طور رسمی بالاترین استانداردها را برای آزمایشگاه JOSERA با اعتبار آزمایشگاهی مطابق با ISO/IEC 17025 تأیید می کنند. ISO/IEC 17025 استاندارد جهانی کیفیت برای آزمایشگاه های آزمایش است. مؤسسات آزمایش و تحقیقات کشاورزی (LUFA) نیز بر اساس این استاندارد معتبر هستند.

 

بهترین خوراک عامل فوق العاده مهمی است که می تواند موفقیت یا شکست شما را تعیین کند. چرا اینطور است؟ حیوانات با عملکرد واقعی هستند! تحویل حجم بالای کیفیت عالی در حالی که سالم بمانید به خودی خود یک ورزش با عملکرد بالا است! و درست مانند ورزشکاران برتر انسان، حیوانات شما به بهترین خوراکی که می توانید به آنها بدهید نیاز دارند. و آن چیست؟ در بالا خوراک اصلی است. بدون خوراک اولیه خوب، (تقریبا) هیچ چیز کار نمی کند. خوراک اولیه با کیفیت بالا اغلب ارزان نیست، و اگر شما یک صاحب مسئولیت پذیر و پایدار هستید، هر چیزی با کیفیت مشکوک واقعاً نباید به پت های شما داده شود. بدون تغذیه خوب، هیچ پتی  با کیفیت بالا تولید مثل و یا زندگی نمی کند.

Josera دارای افتخار GMP + گواهینامه است. GMP+ مخفف “Good Manufacturing Practice” است و تضمین می‌کند که شرکت هلدینگ از بهترین استانداردهای ایمنی خوراک پیروی می‌کند، در حالی که امتیاز مثبت در گواهی نشان می‌دهد که شرکت دارای گواهینامه دارای سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی، به طور خلاصه HACCP است. GMP+ کل سیستم را از تولید مواد خام خوراک گرفته تا مزرعه نظارت می کند. این گواهینامه می تواند شامل موارد زیر باشد: تولید خوراک منفرد، تولید خوراک مرکب، تولید پیش میکس و همچنین حمل و نقل خوراک تولیدی. حفظ چنین گواهینامه ای مستلزم مستندات منظم و همچنین ممیزی های داخلی و خارجی از شرکت های حسابرسی است.

تضمین کیفیت josera به معنای بالاترین کیفیت محصولات و فرایند است . بنابر این جوسرا یکی از اولین و بهترین شرکت هایی است که در بخش کشاورزی موفق به دریافت گواهینامه QS (کیفیت و ایمنی ) درسال 2002 شد.

غذاهای این شرکت با نام Super premium PetFood به بازار عرضه می شود و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. در تولید غذاهای سوپر پریمیوم سگ و گربه کمپانی جوسرا، از مواد اولیه سالم و باکیفیت بالا استفاده می شود. در محصولات برند جوسرا نمی توان ترکیبات دستکاری شده ژنتیکی، سویا، رنگ، نگهدارنده وطعم دهنده های مصنوعی را پیدا کرد.

تولید غذای باکیفیت، تضمین کننده سلامت و درخشندگی پوست و موی حیوان خواهد بود. غذای جوسرا این اطمیان را می دهد که غذاهایی باکیفیت بسیار بالا، قابلیت هضم راحت و سریع، خوش طعم و تامین تمامی نیازهای غذایی حیوان، را تولید می کند.

تیمی حرفه ای از مختصصان دانشگاهی در زمینه تولید غذای حیوانات خانگی برند جوسرا فعالیت دارند. این کمپانی محصولات خود را با آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا و  با بهترین فرمول غذایی سگ و گربه، تولید می کند.

کسب گواهینامه های ایمنی کیفیت و جوایز متعدد

جوسرا جزو اولین شرکت‌هایی است که موفق به کسب گواهینامه DLG-Plus و QS (ایمنی کیفیت) شده است. همچنین، پس از مدت کوتاهی موفق به کسب Din iso 9001 شد. شرکت جوسرا از فوریه ۲۰۱۳، اولین کمپانی دریافت کننده گواهی DLG از سازمان کشاورزی و دامی آلمان بوده است. طبق این گواهی، تمامی محصولات جوسرا طبق موارد زیر مورد آزمایش قرار گرفته اند:

•    بررسی کیفیت مواد خام اولیه به کار رفته در محصولات جوسرا
•    آنالیز کامل محصولات نهایی تولید شده
•    بررسی گواهی کیفیت محصول
•    بررسی راهنمای تغذیه کلیه غذاها

شرکت جوسرا جوایز زیادی در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش انتشار دی اکسید کربن، دریافت نموده است. در سال ۲۰۱۸، کمپانی JOSERA اولین تولیدکننده مواد غذایی بود که گزارش پایداری محیط زیست را منتشر نمود و با دستورالعمل های طرح گزارشگری جهانی (GRI) مطابقت دارد.

 

انواع غذاهای جوسرا

•    غذای مینی (Mini) : این محصولات منحصرا برای سگ های نژاد کوچک طراحی می شود.
•    روزانه (Daily) : غذاهایی خوشمزه و مقوی که برای تغذیه روزانه سگ و گربه مناسب هستند.
•    ویژه (Special) : غذاهایی با دستور العمل ویژه برای رفع نیازهای خاصی از سگ و گربه طراحی شده اند.
•    طبیعی (Nature) : غذاهایی که برای دوستداران محیط زیست طراحی تولید می شود.

 

کلیه محصولات JOSERA دارای طعم عالی، قابلیت هضم آسان، ماندگاری بالا و حفاظت از پوست و موی حیوان را دارا می باشند. غذاهای سگ و گربه جوسرا یک محصول فوق العاده برای تغذیه پت شما خواهد بود.

روند گسترش برند جوسرا

1963 – نقل مکان به Kleinheubach

با گذشت سالها، نام تجاری JOSERA در بین دامداران به خوبی شناخته شد و مخفف حیوانات سالم و بارور است. تقاضای فزاینده برای خوراک دام مستلزم ساخت کارخانه جدیدی بود که در سال 1963 در مرکز کلینهوباخ ساخته شد.

1980 – تغییر مکان دیگری برای رشد شرکت

هنوز بیست سال از ساخت کارخانه دوم نگذشته بود که ظرفیت آن بسیار محدود بود. بنابراین، جوزف ارباخر در سال 1980 یک قطعه زمین بزرگ در منطقه صنعتی Kleinheubach به دست آورد. این پتانسیل را برای پروژه های توسعه بیشتر ارائه می دهد. در سال های بعد، شرکت به طور مداوم رشد کرد. علاوه بر تاسیسات جدید تولیدات کشاورزی، یک آزمایشگاه جدید، یک مرکز فنی و یک ساختمان اداری جدید ساخته شده است. در همین حال، بیش از 500 خرده فروش در آلمان محصولات JOSERA را توزیع می کنند.

 

 

1999 – JOSERA لهستان

JOSERA زیرمجموعه فروش JOSERA Polska را در لهستان در سال 1999 تأسیس کرد. در این بین، محصولات کشاورزی و غذای حیوانات خانگی JOSERA در بسیاری از کشورهای اروپایی توزیع می شود.

2008 – گسترش به لهستان و اوکراین

صادرات به لهستان و دیگر کشورهای اروپای شرقی در طول سال ها افزایش قابل توجهی داشته است. JOSERA در سال 2008 با ایجاد یک کارخانه خوراک مدرن در نووی تومیسل، لهستان، به تقاضای رو به رشد پاسخ داد.

 

2009 – گسترش سایدینگ ریلی خود

در سال 2009، JOSERA در حال گسترش سایدینگ ریل خصوصی خود است. در نتیجه سالانه 45000 تن مواد اولیه به جای جاده از طریق ریل حمل می شود. بنابراین، این شرکت سالانه از حدود 4000 حمل و نقل کامیون اجتناب می کند، که به معنای تسکین قابل توجهی برای جاده ها، ساکنان و محیط زیست است.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *